Poolster

Poolster

Zorginstellingen worden geacht 24/7 bereikbaar te zijn. De gebouwde oplossing bij deze huisartsenpraktijk omvat vele extra's. Tijdens kantooruren zijn de 3 back-office medewerkers bereikbaar via een keuzemenu waarin ook direct de spoedlijn aangekozen kan worden. De spoedlijn komt hiermee vooraan in de wachtrij te staan en zal dus als eerste beantwoord gaan worden. De receptenlijn kan ingesproken worden door de patiƫnt en een van de medewerkers zal de voicemail welke via de mail binnen komt op een rustig tijdstip uit kunnen luisteren en verwerken. Tijdens sluitingstijden van de praktijk worden patiƫnten door het IVR menu doorverwezen naar de dienstdoende instantie.

Poolster: Wij moeten als Huisartsenpraktijk goed telefonisch bereikbaar zijn. Aldus zijn we in 2012 overgestapt op bellen via VOIP. S-IP heeft ons hierin prima geadviseerd en begeleid. Klaar voor de toekomst. En is er een probleem, dan wordt deze snel en kundig verholpen.

Bekijk de website