Vast-Mobiel integratie
Vast-Mobiel integratie
Vast-mobiel integratie zorgt ervoor dat de functionaliteiten van vaste telefonie direct beschikbaar zijn voor mobiele gebruikers. Intern bellen, doorverbinden, keuzemenu’s, wachtrijen zijn allemaal geschikt voor telefonie
meerdere nummers per SIM
Bij een vast-mobiel integratie kunnen meerdere 06- en vaste nummers gekoppeld worden. Bepaal de bereikbaarheid per nummer en het afzendernummer wanneer er een uitgaande call wordt opgezet
kwaliteit gegarandeerd
De vast-mobiel integratie bij S-ip vindt plaats op SIM-kaart niveau. Hierdoor is er geen APP nodig en kunt u ieder mobiel device gebruiken, met garantie omdat de gesprekken worden opgezet via het GSM-netwerk
Complete Vast-mobiel integratie, dat is wat S-ip aanbiedt met Managed Voice. Dankzij deze complete integratie profiteert u van alle denkbare voordelen; uw mobiele telefoon maakt direct deel uit van uw vaste telefooncentrale en u beschikt direct over alle telefooncentrale functionaliteiten op uw mobiele toestel.
Alle faciliteiten en functionaliteiten van uw vaste telefonie (hosted telefooncentrale) zijn middels de vast-mobiel integratie van S-ip direct beschikbaar op uw mobiele telefoontoestellen. Denk bijvoorbeeld aan een zakelijke voicemail, of een routering die inkomende gesprekken tijdens uw vakantie direct doorstuurt naar een collega.
De vast-mobiel integratie van S-ip loopt via het betrouwbare GSM/UMTS-netwerk van T-mobile (Pink NL). Dit betekent dat u niet belt via uw DATA (3G of 4G) en dat u dus optimale dekking heeft. Bovendien is het bellen via een mobiele dataverbinding minder stabiel dan via het GSM-netwerk.
• Meerdere mobiele en vaste nummers op uw Simkaart
• Slimme routeringsmogelijkheden
• Maximale betrouwbaarheid (GSM/UMTS)
• Onderling gratis bellen (vast-mobiel, mobiel-mobiel, mobiel-vast)
• 1 factuur, 1 aanspreekpunt, optimale service
• Maximale grip op uw belgedrag
Maximale controle over uw telefonie met Managed Mobile. Vast-mobiel integratie biedt ondernemers niet alleen maximaal inzicht in uw belgedrag, maar u kunt ook nog eens zelf bepalen wat uw medewerkers wel en niet mogen. U kunt per medewerker instellen welke nummers er gebeld mogen worden (bijvoorbeeld een block op bellen naar 0900 en buitenland). Hierdoor voorkomt u niet alleen onnodige kosten, maar hoeft u zich geen zorgen te maken dat medewerkers misbruik maken van hun zakelijke telefoon.
• Voorkom onnodige kosten
• Luister gesprekken terug
• Bekijk gespreksstatistieken